Wednesday, May 2, 2012

periodic table notes

tadaa!!
hello guys =)


sape blajar kimia kat sini? angkat kaki! <-- jangan buat
aku nak share la aku punye notes ni supaya senang hidup korang kan..
kongsi ilmu tu kan bagus =)
aku suke kodd sharing2 nih <-- bajet baik

takde la, sebenarnye aku ni baru je habis belajar kat matrik.
so, skarang ni takde buat ape lah pun kat rumah,
aku cume dok depan komputer bukak youtube, facebook, blog!
tu je, boring kodd (=.=)'
keje? huh! takde orang nak offer.

memandangkan aku adalah antara orang yang suke buat notes untuk belajar,
jadi aku rase notes aku ni bergune untuk dikongsi bersama.
daripada aku simpan dalam kotak,
baik aku jadikannya sebagai bahan bantu pelajar, ngahaha

ni nota kimia, periodic table, aku belajar ni sem satu.
amik la kalau nak,
semoga membantu ye =)
ouh, kalau tak faham sori, sbb ni nota saye ;)

ni muka depan

ni muka belakang

nota ni aku tulis by hand, pastu agak lame, so bile di scan, ade kesan dakwat pen yang tembus,
aku buat nota ni depan belakang.
use it, your life will be easier, trust me, HAHAHA
ni syllibus matrik tahun 2011/2012
kalau tak de yang korang nk maka itu bermakna takde dalam syllibus aku
budak matrik sentiasa mengabaikan benda yang takde dalam syllibus
perkara paling common --> cikgu, soalan ni mcm mne?
cikgu tak ajar pun. ni mesti out of syllibus~
cikgu da pening da bile dgr mcm tu, <-- aih! asal tak ajar je out of syllibus, tu kan da ajar mase kat sekolah dulu.
erkk? sekolah? kalau sebut sekolah memang saye da lupe la cikgu..
moral : belajar ikhlas sebab nak ilmu, bukan sbb periksa semata-mata! ok? =)

by the way, enjoy the notes! study smart, study hard sometimes =)
bye~


wait for another notes =) coming soon.

0 comments:

Post a Comment