Saturday, July 21, 2012

bosan dikala tutorial

aku selalu ngantuk bile time tutorial, kuliah lagi la, tak payah ckp ngantuknye,
so, untuk hilangkan ngantuk aq slalu main,
hahahaha, akibatnye, aku tak paham cikgu ckp ape,
tapi senang je sbnarnye,
kalau nak paham cikgu cakap ape, kene la study awal2,
buat tutorial,
slalunye aq main bile aq da siap tutorial, GAHAHA
ade je tak siap tutorial tapi main2..tu yang pointer tak brape tuh,
hoho
slalu aq akan main2 dgn kwan aq nih~


dari kiri : liya dan farhah =)
yang peace sblh knan tu gmbar aku,
aku tukang amik gmbar tapi gmbar aq tak nmpak, pffftt

diorang suke menghasut aku untuk bermain bersama-sama, HAHAHAHA
antara game yang kitorang main :


aku tahu korang selalu main mase skolah rendah,
tapi tahap kebosanan kitorang meningkat setiap saat,
jadi game ni jelah yang mampu dimainkan,
orang yang paling hebat main bende alah ni ialah LIYA,
die slalu menang, geram jee..

buktinye:


liya menang nombor 1

kitorang cabar die jentik skali takde mati-mati,
die buat n tak mati =.='

slalunye kitorang memain dalam kls fizik, sbb cikgu baik, hehehehe
sori cikgu, tapi walaupun kitorang main-main,
kitorang tak abaikan subjek ni,
fizik subjek paling aku suke mase kat matrik =)

tu je, entry ni khas untuk LIYA =)

0 comments:

Post a Comment