Saturday, May 21, 2011

di mana kan ku cari ganti

sebelum korang teruskan..
sila tekan butang play untuk mainkan lagu ~
supaya korang dapat rase ape yang aku rase =((


dulu mase aq kecik kecik aq selalu cari gaduh dgn korang kan..
mase tu aq tahu, aq kecik lagi..
aq tak tau ape erti persahabatan..
aq anggap persahabatan ni cuma bende yang biase..
takde harge..sesiape pun boleh nikmati..
tapi aq silap..!
semua berubah bile aq bjumpe dgn korang..
korang yang kenalkan aq ape itu persahabatan..
bile aq sedih,
korang yang selalu pujuk aku..
aku masih boleh ingat..
dan aq memang takkan pernah lupe..
bila air mate aq mule menitis, korang lah yang selalu kesatkan..
aq masih ingat lagi kata kata semangat yang korang slalu bagi..
wan, dah la tu, ni sume ujian, kau kene la tabah..
kau jgn mcm ni..hidup kene teruskan..
lupekan je semue tu 


aq tahu, kalau korang takde kat sisi aq mase tu aq boleh jadi gile..
aq bukan sape sape dalam diri korang,
tapi korang sesuatu yg paling berharga dalam hidup aq..
takde yg boleh gantikan tempat yg spesel yg aq tempatkan untuk korang..
takde siape..mane lagi kawan aq nak cari?
aq nak yg same dgn korang..
yg ade dgn aq bile aq sedih..
bile aq gembire..
bile aq memerlukan seseorang untuk kongsi rahsia..
tapi mampu ke aq nak cari orang yg mcm tu..?
aq mintak maaf sebab aku tahu mmg aq da byk buat silap..
terlalu banyak..
tapi korang tak pernah amik hati..
aq sayang korang mcm aq sayang diri aq sendiri..
bile aq kecewa korang yg slalu jd back up aq..
aq marah orang tu sikit..korang marah org tu lebih..
alasan nye, kau kan kawan aku..
berani je budak tu nak sakitkan hati kau..


mane lagi aq nak cari kawan yang slalu ucap ayat tu?
yg slalu jadi org paling kuat dlm hidup aku..
lepas ni aq dah takde kawan macam linda yg suke jerit jerit..
da tak de kawan mcm cootep yg suke tidur sbelah aku..
da tak de kawan mcm syila yg suke tolong aq..
dah takde kawan mcm ejad yg slalu jujur dgn aq..
da takde kawan mcm pyka yg slalu simpan rahsie aq..
da takde kawan mcm tasnim yg slalu nangis dgn aq..
da takde kawan mcm shima yg slalu buat lawak..
da takde jiran dorm yg nak blajar dgn aq..
terus terang aq kate aq sentiase akan rindu korang!
sbb kite hidup mcm adik bradik slame 5 tahun..
lepas ni susah la kite semue nak jumpe kan?
walau pun kawan kawan aq yg lain yg slalu tegur kat fesbuk..
da lame bepisah pun ikatan persahabatan kite masih kuat..
korang penah ade kawan yg mnangis satu dorm bile kawan lain nangis?
korang ade kawan yg menjerit satu dorm bile sorang jerit?
bile aku ingat semue bende tu, aq jd sedih sangat..
aq da hilang sesuatu yang lebih berharga dari permata..
aq da hilang kawan aku!
jangan lupekan aku ea?
aq sayang korang slalu 

0 comments:

Post a Comment